הפקת פודקאסטים

פודקאסטים הפכו כבר להיות חלק בלתי נפרד מעולם המיתוג והשיווק בדיגיטל. מעצמאים דרך מחברות גדולות ועד גופים ממשלתיים מפיקים פודקאסטים העוסקים בתחום עיסוקם ומומחיותם. פודקאסטים הם דרך יעילה לתקשר עם קהל היעד ולבנות מותג חזק. הם מספקים פלטפורמה מצוינת ליוצרי תוכן להציע תוכן בעל ערך, מרתק ומבדר. על ידי יצירת פודקאסטים, ניתן ליצור קשרים משמעותיים עם הקהל. לאנשי מקצוע, מומחים ועצמאים בכלל זוהי דרך מצויינת לבסס את כמומחים בתחום. פודקאסטים תורמים לביסוס המומחיות.

פודקאסטים מגדילים את החשיפה – הם מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל, וסרטוני וידאו מתוך פודקאסטים יכולים לככב בכל הרשתות החברתיות – אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב, טוויטר/איקס ולינקדין.

נורמלי פודקאסט
מה החלום שלך? רינה ויסמן

פודקאסטים יכולים להיות שימושיים גם ברמה הפנים ארגונית. לחזק את התרבות הארגונית, להפיץ מידע וככלי של משאבי אנוש לגיוס עובדים חדשים.

פודקאסטים יעילים גם הפקתית – הם זולים יותר ומהירים יותר להפקה מוידאו, וגם למשתמשים – ניתן לצרוך אותם בזמן נהיגה, ספורט, עבודות בית וכו׳. כמובן שאפשר גם להפיק פודקאסט מצולם.

פודקאסטים יכולים להיות בז׳אנרים שונים ומגוונים: ראיונות, סיפורי מקרה, הדרכות ועוד. יכולים להשתתף בהם מומחים, אנשי החברה ואפילו לקוחות.

Podcast

תהליך העבודה

אפיון

מהי מטרת הפודקאסט? מי יגיש אותו? האם הוא יתבסס על מגיש יחיד או יכלול אורחים?

עריכת תוכן

תחקיר, כתיבה, מציאת המגיש המתאים, האורחים או משתתפים אחרים

הקלטה

ההקלטה יכולה להתבצע באולפן מקצועי בליווי טכנאי או במיקום הנוח לכם. אפשר גם לצלם את הפודקאסט.

פודקאסט שחר אבירי

הפצה וקידום

העלאת הפודקאסט לכל אפליקציות הפודקאסטים. מומלץ מאוד גם להפיץ ולקדם ברשתות החברתיות. גם youtube מאפשרת להעלות פודקאסטים בשתי צורות: כקול בלבד וכסרטוני וידאו.

למה אנחנו?

הפודקאסטים שלנו נוצרים

צרו קשר בווטסאפ