בימוי והפקה

YouTube player
@mizrahitefahot1

קבלו שלושה כללים בשלושים שניות שיעזרו לכם להתחיל להשקיע #מקצועניםבשלושיםשניות #מזרחיטפחות #פינטוק * האמור אינו מהווה ייעוץ השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בצרכיו הפרטניים והמיוחדים של כל אדם. אין באמור הצעה לרכישת ניירות ערך או נכסים פיננסיים. קבלת שירות בניירות ערך וכן בייעוץ השקעות כפופים לשיקול דעת הבנק, ולחתימה על מסמכים רלוונטיים, בהתאם לתנאי הבנק.

♬ original sound – Mizrahi.Tefahot | מזרחי טפחות
@mizrahitefahot1

מה הקשר בין תותים לעליות ריבית? בעוד 30 שניות תבינו #מקצועניםבשלושיםשניות #מזרחיטפחות #פינטוק * כפוף לתנאי הבנק והפיקדון. האמור הינו מידע בלבד ואינו מהווה כלל הצעה לקבלת פיקדונות

♬ original sound – Mizrahi.Tefahot | מזרחי טפחות
@mizrahitefahot1

למה כדאי להיכנס לשוק ההון עם יועץ השקעות? בעוד 30 שניות תדעו #מקצועניםבשלושיםשניות #מזרחיטפחות #פינטוק * האמור אינו מהווה ייעוץ השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בצרכיו הפרטניים והמיוחדים של כל אדם. אין באמור הצעה לרכישת ניירות ערך או נכסים פיננסיים. קבלת שירות בניירות ערך וכן בייעוץ השקעות כפופים לשיקול דעת הבנק, ולחתימה על מסמכים רלוונטיים, בהתאם לתנאי הבנק.

♬ original sound – Mizrahi.Tefahot | מזרחי טפחות

אני עוסק בבימוי והפקה מגיל צעיר. במהלך השנים עבדתי כמנהל תוכן דיגיטלי בסטארט אפ לטלוויזיה אינטראקטיבית, ב״קשת״ וחמש עשרה שנה ב-HOT כמנהל מחלקת דיגיטל בחטיבת התוכן. במסגרת התפקיד הפקתי וביימתי מאות סרטונים וביניהם ראיונות, אתגרי יוטיוב, קליפים, סדרות רשת ועוד. בשנים האחרונות, לצד העבודה בדיגיטל, אני יוצר פרוייקטים דוקומנטריים.

וידאו לדיגיטל

וידאו לדיגיטל זה לא עוד סרט תדמית או פרסומת. לכל פלטפורמה יש את השפה שלה. אם אלה סרטונים קצרים לטיקטוק, רילז או שורטס, סרטונים ארוכים יותר לפייסבוק או ליוטיוב – כל סרטון מצריך תכנון ומחשבה תוך היכרות עם עמוקה עם הצרכים הספציפיים של הפלטפורמה.

לקוחות

עבודות

סדרת סרטונים למוזיאון העיר ת״א בנושא התנדבות ואקטיביזם.

כתבות מצולמות ל״מהצד השני״ (כאן).

אתגרי דיגיטל לקידום העונה השנייה של ״שבאבניקים״.

תרגילים דוקומנטריים

צרו קשר בווטסאפ

    תחומי עניין