אסטרטגיה וניהול דיגיטל

כולם מדברים על טיקטוק, רילז ושורטס. אבל מה נכון לך? יש היום יותר פלטפורמות דיגיטליות ולא כולן מתאימות לכל עסק. האם להתמקד בפייסבוק? האם לפתוח פרופיל בלינקדין? ואולי בכלל להפיק פודקאסט? בתקופה בה התחרות על תשומת הלב והזמן של המשתמשים גדולה יותר, חשוב לתכנן אסטרטגיית דיגיטל מדוייקת ולהפנות את המשאבים למקומות המתאימים. אנחנו נעזור לך לאפיין את הקהל, ולהתאים הפלטפורמות המתאימות ותמהיל התוכן המתאים עבורו.

במשך 15 שנים ניהלתי את מחלקת הדיגיטל בחטיבת התוכן של HOT. המחלקה אחראית לקידום הסדרות והערוצים של HOT. במסגרת התפקיד השקנו את אפליקציות ה-VOD הראשונות של החברה, הקמנו ותיפעלנו את הפרופילים ברשתות החברתיות, ביניהם ערוצי יוטיוב מהגדולים בארץ, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. ניהלנו אתר תוכן. והפקנו אלפי סרטונים. כל זאת תוך תיאום בין גורמים רבים בתוך החברה, משרד פרסום, סוכנויות דיגיטל, חברת פרומו, יוצרים, שחקנים ועוד.

טיקטוק

הרשת המדוברת ביותר בשנים האחרונות ומי שיצרה את הטיקטוקרים, יוצרי התוכן שהפכו לכוכבים. התוכן פה מתבסס מאוד על טרנדים ועל סאונדים. 41% מהילדים בטיקטוק כבר בטיקטוק וגם 21% מהבוגרים.

פייסבוק

כולם הספידו את פייסבוק אבל 75% מהבוגרים בגילאי 35+ נמצאים שם.

אל הפוסטים הוותיקים הצטרפו בשנים האחרונות הסטוריז, ובעיקר הקהילות. כיום פייסבוק ואינסטגרם (השייכים לחברת מטא) הרבה יותר מסונכרנים וניתן לשתף תכנים בשתי הפלטפורמות.

אינסטגרם

פה התמונות והסרטונים מדברים. מי שהובילה בזכות הסטוריז, מתבלטת בשנה האחרונה בזכות ה-reels, סרטונים אנכיים המזכירים את טיקטוק בזכות השימוש בסאונדים ובמגוון אפקטים ופילטרים. 61% מהצעירים בגילאי 13-35 באינסטגרם ו-50% מהבוגרים.

youtube

הרשת הוותיקה ביותר שאפשר למצוא בה וידאו של כל דבר כמעט – מוסיקה, DIY, סקירות מוצרים, ביוטי, גיימינג…בנוסף לשימוש בה במכשירי טלפון ניידים ומחשבים, היא קיימת גם בטלוויזיות חכמות וסטרימרים ובבתים רבים משמשת כמקור התוכן העיקרי. בשנה האחרונה השיקה את Shorts, המקבילה שלה ל-Reels של אינסטגרם. 91% מהבוגרים והצעירים משתמשים בה.

יצירת קשר

    תחומי עניין